Wednesday 8 June 2011

cerita aku

waw!! EKSPRESI KEHIDUPAN ayat yang agak bersemangat dan penuh dengan sinar,hahahah,,tapi sbnaye aku pun xtahu knape aku buat tajuk nie,,hahah,,harap korang jangan pelik la ye,sbnaye aku wat tajuk nie sbub aku xnak da BERCINTE tapi aku masih bermain dengan cinte gak,,adoi,ingat aku nak tmpukan kat mase depan aku jee,tapi aku mseh bergiat dalam dunia asmara,hahah,,bunyiknye agak jiwang la kan,hahah,,ok aku serius la kan..tadi tu cume intro j..hahah...sbenaye tajuk nie aq buat sebaub aku mmg nak dapat ape yang aku impikan selame nie,cuma care aq j lain skit.sepatutnye aku xade kat kolej swasta nie,aku spatutnye ade kat kolej govment,p nie la kslpan aku dalam mbuat kptsan,p bile da smpy cmnie aku kne truskan gak,sebub aku yang buat kptsan nak g snie,,wlaupun nie kolej swasta aku tetap akan teruskan sampay abis,perjalanan aku da semangkin hampir,aku xnak sia2 kan,,niat aku dalam hidup nie cuma nak berjaya,jadik senang,tolong fmly aku...aku tengok org lain senang j jadik kaye,senang j nak senang,aku x leh lak,,ish geram tol dengan kejayaan org lain,,aku mesti jadi macam dyorg gak..
hari nie aku tulis sal bende nie,,sok luse law aku ckap sal pmpuan lak,aku xtaw la,,hahahah

3 comments:

  1. u mmg..
    mne pnah lekang ngn pmpn..
    ha3.. =D
    i doakan u berjaya dlm idop n capai ape yg u inginkan..
    gudluck,friend! ;)
    ~H.A.S~

    ReplyDelete
  2. hahahaha,,okey..p i pun xtaw r nape,,soie lmbt blas,,i agk bzy,,heeee...

    ReplyDelete
  3. untung laaa ade kekasih haty yang taa penah dilupakan :)
    hope still akan mengingati dia,,,
    lau korang ade jodoh,,,
    ta kemana nye

    ReplyDelete